Friday, September 18, 2009

Last Minute Shopping


Had a run around today...pretty tiring. In the morning had to settled my banking needs then for friday prayers with my colleagues from HQ (lama tak jumpa) after that went searching for Kek Lapis at Kampung Boyan. Didn't realised that the Kek Lapis is really selling like a Hot Cake!! Decided to look around near my housing area..found ready made kek lapis (dunno whether it taste nice) and cookies. This year had no time to make some as previous year. Later in the afternoon went to look for new clothings for my children (they deserved it) as a present for fasting for the whole month. But I realised that they are more interested in getting new toys rather than clothes. I think I'll save the toy buyings for Christmas as we always do every year. They, my children, get spoiled by their nenek, aunties and uncles. Pretty much a toned down affair, eid-ul-fitri this year. Hmm...need to get some coconut milk tomorrow for the beef rendang. So friends, do call me before coming on the 1st day of raya....for those who hasn't done any shopping yet...good luck for tomorrow..it'll be a challenge.

2 comments:

BOAN said...

Apakah pencalonan kira-kira hari ini... cantik lelah. Pagi hari mempunyai ke menyelesaikan menumpuk saya keperluan lalu untuk doa Jumat dengan kolega saya dari MARKAS BESAR (lama tak jumpa) sesudah itu pergi mencari Kek Lapis di Kampung Boyan. Apakah tidak menyadari bahwa Kek Lapis benar-benar menjual seperti Kue Panas!! Memutuskan melihat-lihat dekat bidang perumahan saya.. dirasa siap membuat kek lapis (dunno apakah itu rasa baik) dan biskuit. Tahun ini tidak ada waktu untuk membuat beberapa sesebelumnya tahun. Nanti sore hari bermaksud melihat untuk baru clothings bagi anak saya (mereka pantas menerimanya) sebagai sekarang ini selama berpuasa selama bulan seluruh. Tetapi saya tersadar bahwa mereka lebih berkepentingan dalam mendapat mainan baru daripada membajui. Saya berpikir saya akan menghemat mainan buyings selama Natal sewaktu dilakukan kami selalu setiap tahun. Mereka, anak saya, manja oleh mereka nenek, bibi dan paman. Cantik banyak bulu burung yang dibentuk - ur indonesia translation hahahahahahaha lawak!

Apai Kenyalang said...

Laa...puas kamek cuba nak faham apa nok ditulis kitak ya...udah ujung ujung barulah tauk...cisss...buang karan betul...direct translation ya sik jadi...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...